Jeff Hardy - 2011-12-08 12:57:39

- Counter - Jeden raz w meczu zawodnik może użyć tej UM, aby skontrować cios przeciwnika.Działa na finishery i sygnatury.
- Dirty - Dwa razy w meczu może wykonać nieczyste zagranie.Nie ma wtedy DQ
-Execution -W trakcie walki, lub po jej wygraniu, zawodnik ma jedną szansę wykonania na przeciwniku akcji, która ma go kontuzjować - o tym czy jest kontuzja decyduje sędzia oraz rodzaj akcji.
- Fatality - Zawodnik posiadający tą UM jeden raz w trakcie walki może spróbować sprowadzić pecha na swojego przeciwnika - np. przewrócenie się drabiny, wyślizgnięcie się przedmiotu z ręki, słabe     zapięcie submissiona, upadek z klatki, niezłamanie się stołu.                                                   
- Fury - Jeden raz podczas walki zawodnik może wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami, która znacznie osłabia przeciwnika.         
- Give Up- Jeden raz w meczu zawodnik może zapiąć submission z zaskoczenia, dzięki czemu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że przeciwnik się podda.
- Kick Out - Jeden raz w meczu zawodnik może uwolnić się od pinu.
- Kip Up -  Jeden raz w meczu zawodnik ma szansę na przejęcie inicjatywy.Nie działa na FM i SM
- Release - Jeden raz podczas walki zawodnik może uwolnić się z akcji submissionowej.
- Smart - Dwa razy w meczu zawodnik może wykonać pin z zaskoczenia - jest bardziej skuteczne niz normnalny pin
- Technik - Jeden raz podczas meczu zawodnik może wykonać akcję, która nie może zostać skontrowana.

www.cs-uszatek.pun.pl www.ziip2012.pun.pl www.dkk-rp.pun.pl www.kfgw.pun.pl www.animanci.pun.pl