- Counter - Jeden raz w meczu zawodnik może użyć tej UM, aby skontrować cios przeciwnika.Działa na finishery i sygnatury. - Dirty - Dwa razy w meczu może wykonać nieczyste zagranie.Nie ma wtedy DQ -Execution -W trakcie walki, lub po jej wygraniu, zawodnik ma jedną szansę wykonania na przeciwniku akcji, która ma go kontuzjować - o tym czy jest kontuzja decyduje sędzia oraz rodzaj akcji. - Fatality - Zawodnik posiadający tą UM jeden raz w trakcie walki może spróbować sprowadzić pecha na swojego przeciwnika - np. przewrócenie się drabiny, wyślizgnięcie się przedmiotu z ręki, słabe zapięcie submissiona, upadek z klatki, niezłamanie się stołu. - Fury - Jeden raz podczas walki zawodnik może wykonać potężną serię ataków nogami i pięściami, która znacznie osłabia przeciwnika. - Give Up- Jeden raz w meczu zawodnik może zapiąć submission z zaskoczenia, dzięki czemu znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że przeciwnik się podda. - Kick Out - Jeden raz w meczu zawodnik może uwolnić się od pinu. - Kip Up - Jeden raz w meczu zawodnik ma szansę na przejęcie inicjatywy.Nie działa na FM i SM - Release - Jeden raz podczas walki zawodnik może uwolnić się z akcji submissionowej. - Smart - Dwa razy w meczu zawodnik może wykonać pin z zaskoczenia - jest bardziej skuteczne niz normnalny pin - Technik - Jeden raz podczas meczu zawodnik może wykonać akcję, która nie może zostać skontrowana.
|